کد خبر: ۱۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 13
مدیرعامل پککو از صدور کارت اعتباری بین‌المللی از سوی این شرکت از ماه آتی خبر داد.
به گزارش آی تابناک : عبدالعظیم قنبریان، افزود: کارت‌های اعتباری بین‌المللی که قرار است به‌زودی از سوی این شرکت برای متقاضیان صادر شود با نام بوده و و برای دارندگان آن، امکان افزایش موجودی و مانده گیری از حساب فراهم است.

وی تصریح کرد: متقاضیان و دارندگان این کارت‌های اعتباری بین‌المللی از تمام امکانات دیگر کارت‌ها در این بخش برخوردار هستند و بدین منظور بانک پارسیان به‌صورت رسمی با یک شرکت خارجی معتبر در صدور کارت‌های اعتباری بین‌المللی قرارداد منعقد کرده و هیچ نهاد یا فردی در این‌ بین به‌عنوان واسطه قرار نگرفته است.

قنبریان یادآور شد: در مرحله اول این کارت اعتباری بین‌المللی به‌منظور خرید از پایانه‌های فروشگاهی و برداشت پول از دستگاه عابر بانک در ۱۷۰ کشور دنیا که این شرکت با آنها قرار داد دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مرحله بعدی نیز امکان بهره‌برداری از خدمات اینترنتی نیز برای کاربران فراهم می‌شود.

وی همچنین با اعلام خرید ۱۵۰هزار دستگاه پایانه فروشگاهی گفت: در حدود ۷۰ درصد این دستگاه‌ها جایگزین و  ۳۰ درصد مابقی نیز به‌منظور نوسازی شبکه پایانه‌های فروشگاهی تجارت الکترونیک پارسیان مورد بهره برداری قرار می گیرد.




منبع : ایبنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار