کد خبر: ۱۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 13
مدیر ارشد جدید بخش دیجیتال مایکروسافت با استعفای جیم دابو مدیر ارشد اطلاعات مایکروسافت موافقت کرد.
به گزارش آی تابناک : اوایل این هفته بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد تغییراتی را در ساختار سازمانی بخش بازاریابی و فروش خود ایجاد کند، جایگزینی محترمانه برای عنوان اخراج. علیرغم عدم ارائه اعداد و ارقام از سوی غول ردموندی، آنها بر این باورند که می بایست به هزاران شغل در جهت بازسازی و اصلاح ساختار فروش خود در سراسر جهان خاتمه دهند.

حال در فضای بی اعتمادی بوجود آمده برای کارکنان شرکت، جیم دابو یکی از مدیران رده بالای مایکروسافت که پس از فوت تونی اسکات در سال ۲۰۱۳ سرپرستی بخش اطلاعات را برعهده گرفت تصمیم به ترک شرکت گرفته و استعفای وی به معنی دور شدن از مسیری است که وی ۲۴ سال پیش در این شرکت آغاز کرد. دابو در طول مدت خدمت و قبل از ارتقاء به سمت های مدیریتی، در بخش های مختلفی از جمله بخش های محصولات و فناوری اطلاعات مایکروسافت ایفای نقش کرده بود.

پذیرش این استعفا به معنی پر رنگ تر شدن نقش کرت دل بن بعنوان مدیر ارشد جدید بخش دیجیتال خواهد بود. ارتقاء دل بن تنها دوسال پس از بازگشت وی به مایکروسافت و انتصاب به سمت معاون استراتژی و برنامه ریزی شرکت صورت می گیرد. نام وی شاید برای برخی آشنا به نظر برسد چرا که پیش از این  به مدت ۲۱ سال مدیر بخش آفیس بود که پس از پیشنهاد رسمی مایکروسافت برای همکاری با دولت باراک اوباما از شرکت جدا شد و به عنوان مسئول وب سایت طرح سلامت دولت آمریکا منصوب گردید.

از این پس دل بن با حفظ سمت بر دگرگونی و تحول بخش دیجیتال به عنوان موضوعی فرابخشی و استراتژیک که نیازمند تعامل نزدیک با واحدهای فناوری اطلاعات و مهندسی شرکت خواهد بود نظارت خواهد کرد.





منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار