کد خبر: ۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 12
به گفته سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران طبق مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات، اپراتورهایی که چندین بار نسبت به فعال سازی سیم کارت های ثبت شده به مشترکان اخطار داده باشند، می توانند حق امتیاز خطوط آنها را سلب نمایند.
به گزارش آی تابناک : جهانگیر اسدی در این رابطه گفته:

سیم کارت جزو سرمایه های کشور به حساب می آید و بلوکه کردن آن چندان مطلوب نیست چراکه سبب می شود اپراتورها برای عرضه سیم کارت به افرادی که نیازمند هستند با مشکل روبرو شوند.

وی در ادامه به همه خریداران سیم کارت از اپراتورهای داخلی توصیه کرد که که حتما از سیم کارت های خریداری و ثبت شده خود استفاده نمایند و اگر نیازی به آنها ندارند از خرید خودداری کنند.

طبق اعلام مدیرروابط عمومی این سازمان، با در نظر داشتن آنچه گفته شد، اپراتورها می توانند در این خصوص به افراد هشدار بدهند و بعد از سپری شدن مهلت اعلام شده برای فعالسازی سیم کارت از سوی مشترکان، نسبت به سلب امتیاز آنها اقدام نمایند.

گفتنی است طبق اعلام دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون 71 میلیون و 412 هزار و 484 سیم کارت غیر فعال از همه اپراتورهای در کشور وجود دارد حال آنکه کل جمعیت کشور در حدود هشتاد میلیون نفر است.

براساس این گزارش تعداد 82 میلیون و 986 هزار و 304 خط از مجموع بیش از 154 میلیون سیم کارت واگذارشده تا پایان پارسال در کشور فعال بوده است.





منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار